هنگام تجدید یا طراحی یک فضای کاری جدید، مبلمان مختلفی وجود دارد که باید انتخاب کنید. میز، چهارپایه، صندلی بازو، نیمکت، میز کناری، صندلی، مبل… بی نهایت مبلمان اداری گزینه هایی با اشکال و اشکال مختلف برای پاسخگویی به هر نیازی ارائه می دهد.
در این مرحله، به عنوان یک طراح داخلی، به این فکر خواهیم کرد که چه نوع مبلمانی برای پروژه طراحی دفتر من مناسب تر است و کجا می توانم بهترین قطعات را برای آن پیدا کنم. با توجه به بودجه ام، شاید به این فکر کنم که برخی از مبل راحتی اداری خیلی گران هستند یا ارزش پولی خوبی دارند. اگر حتی عمیقتر به آن بپردازیم، ممکن است مجبور شوم قطعات پایداری را پیدا کنم زیرا یکی از ارزشهای اصلی شرکتی است که من این فضای جدید را برای آن طراحی میکنم.
توسعه یک پروژه طراحی برای یک دفتر و انتخاب هر قطعه برای آن نه تنها مستلزم ارزیابی قیمت مبلمان اداری است، بلکه باید موارد اضافی مانند دوام، پایداری، مواد یا هزینهها و مهلتهای تولید را نیز در نظر بگیرد. طراحی نباید با قیمت مغایرت داشته باشد.
5 نکته برای اینکه بدانید آیا مبلمان مناسبی را برای پروژه خود انتخاب کرده اید یا خیر
برای طراحی یک فضای کاری و محیطی الهام بخش و راحت، توجه به جزئیات کوچک مبلمان تجاری ضروری است.
همانطور که قبلا ذکر کردیم، هنگام خرید مبلمان مشترک برای فضای کاری که طراحی می کنیم، جنبه های زیادی وجود دارد که مورد توجه قرار می گیرد.
در دنیای امروز، ما میتوانیم صدها امکان مبلمان اداری را با نسبت کیفیت به قیمت پیدا کنیم که کاملاً با هر پروژهای که ممکن است شروع به طراحی کنیم، مطابقت دارد. با این حال، تعیین و انتخاب بهترین قطعات در این بازار بزرگ و عظیم کار آسانی نیست. به همین دلیل، ما قصد داریم نکاتی را توضیح دهیم که به شما در انتخاب مبل راحتی ال مناسب کمک می کند:
بودجه تعیین کنید
قبل از شروع تحقیق و مرور کاتالوگ های محصولات، مهم است که برای درک میزان بودجه ای که قرار است برای خرید قیمت مبلمان اداری هزینه کنید، وقت بگذارید، زیرا طیف گسترده ای از قیمت ها در بازار وجود دارد. در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان معمولاً با ضمانت، کارکرد، پرداخت شخصی، دوام و حتی اگر مواد مورد استفاده در ساخت آن دارای فلسفه تولید صفر کیلومتر باشد، پشتیبانی می شود.
فضای موجود را محاسبه کنید
همچنین باید فضای خود را اندازه گیری کنید تا بدانید چه نوع مبلمانی می توانید بخرید و چگونه طراحی چیدمان اداری را در مناطق مختلف به پایان برسانید. یکی از بهترین گزینه ها این است که مبلمان تجاری را انتخاب کنید که هم کاربردی باشد و هم همه کاره باشد و بتواند بیش از یک کارکرد داشته باشد. همچنین، قبل از خرید هر گونه مبلمان، مهم است که در نظر بگیرید که آیا به انباری نیاز دارید یا مثلاً میزهای اداری بین کارگران تقسیم می شود. انتخاب مبلمان انعطافپذیر، جادار و راحت باعث میشود کارمندان بتوانند وظایف خود را با فضای کافی، آزادی و ارگونومی انجام دهند.
مبلمان ساخته شده از مواد با کیفیت و نجیب را انتخاب کنید
بسته به محل پروژه و فعالیت کسب و کار، مواد مبلمان می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. بهتر است مبل راحتی ساده را انتخاب کنید که از مواد بادوام، پایدار، باکیفیت و بادوام با طول عمر بالا ساخته شده باشد تا تأثیر کمتری بر محیط زیست ایجاد کند.
منشا محصول را در نظر بگیرید
بسته به کشور مبدا مبلمانی که انتخاب کرده ایم، هزینه حمل و نقل می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و همچنین تأثیر بدی بر محیط زیست داشته باشد. بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری، محل تولید و منشاء محصول را در نظر گرفته و بیشتر تحقیق کنید.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.