حمایت فزاینده ای از سگ جیبی خوشگل، سفید، کوچک در 3 نوع مختلف در بریتانیا برای گنجاندن CAA در مدارس عادی وجود دارد.
سر آنتونی سلدون و دبیر آموزش و پرورش دامیان هیندز هر دو علناً حمایت خود را از آوردن سگ های بیشتر به کلاس های درس اعلام کرده اند.
با این حال، اطلاعات کمی در مورد چگونگی درک والدین از مزایای مورد نظر این امر وجود دارد،در حالی که نشان داده شده است که CAA برای سلامت روان در مدارس مفید است، خرید والدین باید در نظر گرفته شود.
نشان داده شده است که ادراک والدین از درمان بر انگیزه و مشارکت در خود درمان یا درمان تأثیر می گذارد،علاوه بر این، مقبولیت پایین و عدم آگاهی از خدمات، موانع کلیدی برای جذب درمان هستند.
یک رابطه بین ادراک والدین و اثربخشی درمان در مراقبتهای بهداشتی کودکان یافت شده است، جایی که عواملی از جمله نگرش، کنترل رفتار درک شده، و هنجار درک شده رفتارهای مرتبط با نظارت بر چاقی و رژیم غذایی بدون گلوتن را پیشبینی میکنند.
در هر دو مورد، نگرش مثبت والدین به طور قابل توجهی به رفتار، یعنی انجام فعالانه رفتار بهداشتی مورد مطالعه کمک میکند. بنابراین، پذیرش بالاتر CAA ممکن است احتمال استفاده والدین از چنین گزینههایی را برای فرزندشان افزایش دهد.
دو مطالعه جداگانه دریافته اند که ادراکات والدین از CAA مثبت است و روان درمانی با کمک سگ را به عنوان ارجح بر دارو رتبه بندی می کند.
با این حال، این مطالعات CAA را در مدارس بررسی نکردند و بین کاربردهای مختلف CAA تفاوت قائل نشدند. به طور مشابه، دو مطالعه منتشر شده در سال 2019، ادراک والدین از CAA را با استفاده از روشهای کیفی بررسی کردند.
یافتههای کلیدی هر دو مطالعه شامل مضامین همراهی و بهزیستی عاطفی بود؛ با این حال آنها نیز CAA را در مدارس بررسی نکردند یا بین کاربردها تفاوت قائل نشدند.
با توجه به دانش محققان، هیچ مطالعهای به طور کمی پذیرش CAA توسط والدین را در مدارس بررسی نمیکند، این دانش کمک مهمی به ادبیات است، با توجه به اینکه چقدر در مورد دیدگاههای عمومی در مورد مداخلات به کمک حیوانات شناخته شده است
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.