مهم نیست چه شغلی دارید، کارآمد ماندن بسیار مهم است. با این حال، بدون مبلمان اداری مناسب، ماندن در مسیر دشوار است. این شامل داشتن یک میز اداری کمتر از ایده آل است.
از میزان مشکلات ناشی از داشتن یک ایستگاه کاری ضعیف شگفت زده خواهید شد. برای جلوگیری از این مشکلات، باید روی مبلمان مناسب سرمایه گذاری کنید. در اینجا چند مورد از مزایای داشتن یک فضای کاری مناسب از نظر ارگونومیکی آورده شده است.
بهره وری را افزایش می دهد
هر محل کار، خواه یک دفتر شرکتی لوکس باشد یا یک استارتاپ کوچک، به شما می گوید که داشتن مبلمان اداری جوان با کیفیت در Lehi که کار در آن راحت باشد، بهره وری را افزایش می دهد.
میز اداری شما باید همیشه فضای مناسبی برای قرار دادن وسایلی مانند کامپیوتر و اسناد مهم داشته باشد. همچنین شایان ذکر است که میز اداری مناسب در Lehi می تواند به شما کمک کند تا سازماندهی شده باشید، که راه دیگری برای حفظ کارایی کار است.
وضعیت بدن را بهبود می بخشد
نشستن پشت میز اداری ناخوشایند نه تنها تمرکز شما را کاهش می دهد، بلکه برای بهبود وضعیت بدن شما نیز کار زیادی انجام نمی دهد. در واقع، مبلمان کاری ناراحت کننده خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مانند اختلالات اسکلتی عضلانی و آرتروز را افزایش می دهد. گنجاندن یک میز با کیفیت بالا و ارگونومیک به بهبود وضعیت بدن کمک می کند، انجام وظایف را آسان تر می کند و خطر ابتلا به مشکلات مختلف سلامتی را کاهش می دهد.
قلب را سالم نگه می دارد
اگر صحبت از مسائل بهداشتی شد، یک میز خوب می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی را کاهش دهد. با توجه به نحوه نشستن شما برای فواصل طولانی، ماهیچه های بدن شما به اندازه زمانی که در حال حرکت هستید فعال نیستند.
همراه با عدم توانایی در سوزاندن چربی و فشار خون بالا، خطر بیماری قلبی و حملات قلبی به شدت افزایش می یابد. علاوه بر این، جریان خون شما تا حدودی کاهش می یابد. نشستن پشت میز مناسب می تواند جریان خون را بهبود بخشد، به عضلات شما اجازه می دهد آزادانه تر حرکت کنند و سلامت قلب را بهبود می بخشد.
به حداقل رساندن حواس پرتی
یکی از رایج ترین مسائل در هر محیط کاری استرس است. با تمام وظایفی که باید انجام شوند و میزانی که باید انجام شوند، می تواند تأثیر بسیار منفی بر مردم بگذارد. نشستن پشت میز اداری مستعمل می تواند اوضاع را بدتر کند.
استرس به دلیل کاهش راندمان کاری بدنام است، تمرکز را سختتر میکند و خطر ابتلا به بیماری را افزایش میدهد. خوشبختانه، تنها چیزی که برای کاهش استرس لازم است این است که مبلمان اداری و میز روستیک چوبی مناسب را در فضای خود بگنجانید. میز اداری دست دوم را می توان به راحتی با گزینه های باکیفیت و مقرون به صرفه جایگزین کرد.
کار یک کار بسیار دلهره آور است، اما این بدان معنا نیست که باید رفاه عمومی کارکنان شما را به خطر بیندازد. کارمندان شما هستند که در نهایت کسب و کار شما را سرپا نگه می دارند، بنابراین این کار باعث نمی شود که دائماً بیمار شوند. هنگام قرار دادن مبلمان کار مناسب در دفتر، حتما وقت خود را صرف کنید.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.