بدون شک، مبلمان نقش اساسی در ایجاد فضای یک اتاق دارد. چه محل کار و چه خانه شما، فقط باید مبلمان با کیفیتی را انتخاب کنید تا فضای مناسبی را که مد نظر شماست ایجاد کنید. در یک مجموعه اداری، یک محیط سازنده و کارآمد یک ضرورت است. دستیابی به این امر نه تنها استرس کارکنان شما را کاهش می دهد، بلکه احساس امنیت و انگیزه را نیز به شما منتقل می کند. با این کار، اهمیت تصمیم گیری برای خرید کدام قطعات مبلمان اداری و مبل راحتی ساده در سنگاپور ملموس تر به نظر می رسد. این چیزی نیست که نگران آن باشید، در واقع، انجام یک تحقیق کوچک در مورد مبلمان با کیفیت می تواند شما را به تصمیم درست هدایت کند!
در این مقاله، تکنیک هایی را در مورد عواملی که باید به آنها توجه کنید، یاد خواهید گرفت تا بتوانید تشخیص دهید که مبلمان موجود در سبد خرید شما با کیفیت است. اگر اجازه دهید، این به عنوان راهنمای شما در فرآیند تصمیم گیری شما عمل خواهد کرد.
هنگام خرید مبلمان اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟
اجزای مستحکم، مواد چوبی با کیفیت بالا و ساختار متمایز اغلب توصیفاتی هستند که می خواهید در جزئیات یک مبلمان بخوانید. خرده فروشان مورد اعتماد نیز سوالات شما را در مورد محصولات خاص خود پاسخ خواهند داد. از این رو، انتخاب یک ارائه دهنده مبلمان نیز بخش مهمی از خرید است. اگر این پوشش را دارید، می توانید نکات زیر را در تعیین کیفیت مبلمان اداری دنبال کنید:
1. اتصال شکافی یا نازک کاری چوب
هنگام بررسی کشوهای چوبی باید به دنبال اتصالات آنها در انتها و گوشه ها باشید. این اتصالات چوبی به شما کمک می کند استحکام، انعطاف پذیری و زیبایی مبلمان خود را تعیین کنید. هنگامی که می بینید که یک مبلمان با استفاده از مفاصل مانند دم کبوتر یا مفصل میتر مونتاژ می شود، می توانید مطمئن باشید که برای دوام ساخته شده است. تا آنجا که ممکن است از مبلمان چوبی که فقط میخ یا چسبانده شده اند خودداری کنید زیرا نمی توانند اشیاء اداری سنگین و آزمایش زمان را تحمل کنند.
2. پایه های میز
در محیط های کاری، حتی در دفتر خانه شما، مردم به اندازه صندلی ها تاکید زیادی بر روی میز دارند. اکنون که مبلمان ارگونومیک و صندلی طبی در حال ظهور است، مردم جلوی میز خود می ایستند، زیرا مزایای سلامتی زیادی نسبت به کار سنتی در حالت نشسته دارند. برای اطمینان از اینکه میز می تواند وزن رایانه ها، لپ تاپ ها و سایر مواد کاری را تحمل کند، باید پایه های آن را بررسی کنید. در حالی که پایههای فلزی محکم به نظر میرسند، میتوانند کفپوش شما را پاره کنند و به خوبی محکم نمیشوند. پاها همچنین باید میز شما را در یک سطح ثابت نگه دارند، به این معنی که نباید تکان بخورد یا ترک بخورد. یک میز اداری با کیفیت در سنگاپور نیز به عنوان یک واحد جامد حرکت می کند، و نحوه اتصال پاها به نظر می رسد که آنها در هم قفل شده اند، نه چسبانده شده اند.
3. کیفیت پارچه
بسته به ترجیح، استفاده و سبک مبلمان شما، انتخاب روکش پارچه ای یا چرمی در دستان شماست. در حالی که آنها ممکن است ویژگی های متفاوتی از نظر طول عمر و زیبایی شناسی ارائه دهند، هرگز نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید. هنگام انتخاب چرم، این مواردی است که باید به آن توجه کنید:
چرم با دانه بالا را انتخاب کنید
اطمینان حاصل کنید که پوشش محافظ دارد
برای چرم های رنگی، مراقب باشید که از فرآیند کشیدن موم استفاده کند زیرا رنگ ها غنی و اشباع می شوند.
4. ویژگی های قابلیت تنظیم آن
در هشت ساعتی که در دفتر می گذرانید و روی صندلی ناراحت کننده خود نشسته اید، ممکن است هیچ تاثیری روی کمر و سایر اعضای بدن خود احساس نکنید. با این حال، با گذشت زمان، سلامت جسمانی شما به تدریج کاهش مییابد و دردهای بدنی ناخوشایندی را احساس میکنید که میتواند مانع بهرهوری شما شود. ویژگی های قابل تنظیم صندلی به قفل کردن بدن شما در یک موقعیت خوب کمک می کند. این ویژگی ها باید در تنظیمات ارتفاع صندلی، زوایای خوابیدن پشتی و ارتفاع زیر دستی وجود داشته باشد. به علاوه، آنها باید به راحتی حرکت کنند تا موقعیت نشستن مورد نظر شما را برآورده کنند!
آیا مبلمان با کیفیت می خواهید؟
زمانی که برای تعیین مبلمان اداری باکیفیت می گذرانید بسیار مفید خواهد بود. با زندگی در زمان بحران بهداشتی، نمی توان گفت چقدر طول می کشد تا در بیرون رفتن برای کار به همان ایمنی برسیم. سرمایه گذاری بر روی کار با کیفیت از مبلمان و مبل راحتی جدید و شیک منزل در سنگاپور برای شما و کارمندان شما تضمین می کند که عملیات تجاری شما یکپارچه و پایدار باقی می ماند.
اگر به دنبال مبلمان با کیفیت هستید، می توانید آنها را از ما خریداری کنید. ما یک شرکت تولیدی شناخته شده بین المللی هستیم که طرح های برنده جایزه مبلمان اداری را ارائه می دهیم که مزایای ارگونومیک را تضمین می کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.